Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

4/7-2011 Minnen, minnen, minnen...

Av Emma - 4 juli 2011 11:26

Fick med mig en jättetjock pärm från dagis nu på morgonen med kort på sonen, sagor han gjort, bilder han ritat, uppgifter han har löst...såååå roligt att kolla igenom! Sedan hade dom gjort en fin folder och lagt alla hans teckningar i.


      


Såhär fint har dom klistrat och knåpat på alla sidor. Detta uppskattas verkligen får jag säga. Fröknarna har alltid varit bra på detta, att ta kort på allt dom gjort. När man kommer och hämtar kan man oftast se i digitalfotoramen vad dom har gjort under dagen. Då känns det som man är med på ett hörn :-)


Lillan är lite varm, känns som hon är lite febrig. Hoppas det inte bryter ut i ngt, men jag skall ta det lite lungt dagarna fram tills vi skall åka. Hoppas att Helena kan komma imorgon, att lillan inte blir sämre. Sen måste jag iväg och köpa avslutningspresenter..paniiiik. Tvätta imorgon, packa på onsdag, sista dagen på dagis på torsdag och sedan ge oss i väg vid 3-tiden. Tågresan känns inte så jobbig denna gången. Dels för att den bara tar 1.42 (ingen mega väntan i Herrljunga, jippie!!) och sen så har ju Ibbe sina sagor att lyssna på. Jag tror det kommer gå bra, det känns så :-)


Nej, nu skall jag ta och sätta mig med en kopp kaffe, lillan har sovit ett tag nu, men hon kanske är snäll mot sin mamma och låter mig slappa lite i soffan.


Over and out// Emma


 
 
Ingen bild

mumma

5 juli 2011 19:02

hej..... skulle vara väldans trevligt att få ta det av denna dagisperiod....kram till er !!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 3 juli 2011 21:18

Det är vad jag har gjort idag. Känns som om jag av misstag tog 5 sömntabletter imorse. Hela dagen har jag varit sååå trött, ingen energi eller ork till ngt. Jo jag stekte ett jädra lass med pannkakor...varmt! Men så smidigt att ta fram till grabben (...

Av Emma - 2 juli 2011 18:03

  Ja vi gav oss ut innan, påklädda och redo, för det såg mulet, blåsigt och ganska kallt ut. Rustade med jackor och paraply. Och när vi kom ner..herregud, klibbigt, varmt och ....kletigt! Verkligen inte vad vi hade räknat med.   Jaja, bara att ...

Av Emma - 2 juli 2011 07:32

  Jag kan inte fatta att i slutet av denna månaden fyller min lilla gullunge 1 år!! Nej jag kan inte förstå alls...vart har detta året tagit vägen? Skall bara vara hemma till mitten av september, sedan börjar inskolning på dagis. Hjälp..jag vill at...

Av Emma - 1 juli 2011 07:33

  Hur mycket jag än torkar så kommer det bara mer. Lillan är förkyld, och hon är täpt och dan. Har varit det ett tag nu, men som tur är stör det inte hennes nattsömn eller ngt. Lite kämpigt att äta kanske, men det går :-) Stora killen lät lite förk...

Av Emma - 30 juni 2011 21:23

  Ja det känns mycket lättare att andas nu på kvällskvisten, det regnade tidigare på eftermiddagen, och nu går det att ha balkongdörren öppen utan att bli varm. Härligt tycker jag.   Så vad har hänt idag? Ngt som intresserar någon annan än mig....

Presentation


Kommer ni ihåg dom fluffiga och söta dagböckerna man hade som liten, med en liten kattunge på, och ett oerhört inbrottsäkert hänglås? Där man skrev om vad man gjorde i skolan, vilka man lekte med, och dessa oändliga utlägg och listor om vem man var kär i!

Våran son

Lilypie Kids Birthday tickers

Våran dotter

Lilypie First Birthday tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

E + M = Sant

Daisypath Anniversary tickers

Mitt humör

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Omröstning

En sommar utan sol.....?
 ..är ingen sommar alls!
 ..spelar ingen roll.
 ..är det bästa som finns!!

Gästbok

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards