Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

3/7-2011 Ingenting, nada, noething

Av Emma - 3 juli 2011 21:18

Det är vad jag har gjort idag. Känns som om jag av misstag tog 5 sömntabletter imorse. Hela dagen har jag varit sååå trött, ingen energi eller ork till ngt. Jo jag stekte ett jädra lass med pannkakor...varmt! Men så smidigt att ta fram till grabben (och lillan) som mellanmål eller ngt. Det rör sig inte mycket i trädgrenarna, står helt stilla. Så därför hjälper det inte alls när jag öppnar balkongdörren. Jaja, det blir gött lite senare..


Bokat in en dejt till, när jag kommer till Borås. Blir goa Carolina med hennes lilla tös. Får se vad vi hittar på, skall bli roligt iallafall. Leos lekland blir det väll med, med Camilla och hennes pojk och så 40 års fest. Något mer? Nej jag skall bara lata mig, en sväng till stan kanske, bada i minipoolen mamma köpt till ungarna :-) Jag skall njuta av att inte ränna omkring..bara relaxa...


Imorgon börjar sista veckan för Ibrahim på dagis..jag tycker nog att det är jobbigare än vad han gör. Han bryr sig typ inte! :-) Han längtar så till skolan, och det är väll bra det.Jag funderar fortfarande på vad han skall ge för liten sak till fröknarna, har några förslag på lut..någon som vill ge mig lite mer insperation kanske? Gäller 4 st fröknar (ev 2 extra) Ibrahim tyckte att vi kunde ge dom något dom verkligen gillade. Zeinab!! Haha, ja dom skall ju få henne på sätt och vis..till hösten.


Nej nu skall jag ta itu med min lilla disk som står och väntar på mig, en kall dusch, ett glas iskallt vatten, och en bra bok.


Godnatt på er//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 4 juli 2011 11:26

Fick med mig en jättetjock pärm från dagis nu på morgonen med kort på sonen, sagor han gjort, bilder han ritat, uppgifter han har löst...såååå roligt att kolla igenom! Sedan hade dom gjort en fin folder och lagt alla hans teckningar i.         ...

Av Emma - 2 juli 2011 18:03

  Ja vi gav oss ut innan, påklädda och redo, för det såg mulet, blåsigt och ganska kallt ut. Rustade med jackor och paraply. Och när vi kom ner..herregud, klibbigt, varmt och ....kletigt! Verkligen inte vad vi hade räknat med.   Jaja, bara att ...

Av Emma - 2 juli 2011 07:32

  Jag kan inte fatta att i slutet av denna månaden fyller min lilla gullunge 1 år!! Nej jag kan inte förstå alls...vart har detta året tagit vägen? Skall bara vara hemma till mitten av september, sedan börjar inskolning på dagis. Hjälp..jag vill at...

Av Emma - 1 juli 2011 07:33

  Hur mycket jag än torkar så kommer det bara mer. Lillan är förkyld, och hon är täpt och dan. Har varit det ett tag nu, men som tur är stör det inte hennes nattsömn eller ngt. Lite kämpigt att äta kanske, men det går :-) Stora killen lät lite förk...

Av Emma - 30 juni 2011 21:23

  Ja det känns mycket lättare att andas nu på kvällskvisten, det regnade tidigare på eftermiddagen, och nu går det att ha balkongdörren öppen utan att bli varm. Härligt tycker jag.   Så vad har hänt idag? Ngt som intresserar någon annan än mig....

Presentation


Kommer ni ihåg dom fluffiga och söta dagböckerna man hade som liten, med en liten kattunge på, och ett oerhört inbrottsäkert hänglås? Där man skrev om vad man gjorde i skolan, vilka man lekte med, och dessa oändliga utlägg och listor om vem man var kär i!

Våran son

Lilypie Kids Birthday tickers

Våran dotter

Lilypie First Birthday tickers

Fråga mig

0 besvarade frågor

E + M = Sant

Daisypath Anniversary tickers

Mitt humör

My Unkymood Punkymood (Unkymoods)

Klockan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Omröstning

En sommar utan sol.....?
 ..är ingen sommar alls!
 ..spelar ingen roll.
 ..är det bästa som finns!!

Gästbok

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards